Bebekanne68 Kızlar kan şekerim yüksek çıkıyor doktor insulin verecek kullanan var mı bebeğim de şeker çıkar mı aceba
eylulddm Bebekanne68 Melek_94 Kan sekerleriniz ne durumda acaba, insulin basladiniz mi? Benim de yuksek seyrediyor da merak ettim 🤯
Ezgiozkan Bebekanne68 benim de yüksekti ama diyet ve yürüyüş verdi doktorum. İkisini de uygulayınca düştü insüline gerek kalmadı
Melek_94 Diyet denediniz mi acaba ona rağmen mi düşmüyor benim de yüksek cıktı ünsilinden önce diyete baslatrı doktorum eğer diyete rağmen düşmezse ünsiline başlarız dedi
Melek_94 eylulddm diyet yapıyorum eğer biraz kaçırırsam yükseliyor maalesef doğuma kadar dikkat etmem gerekiyor insülin başlamamak icin