Merhaba arkadaslar dün genel kontrolüm vardı doktoruma söylediğim şundan bundandır diye herhangi bir yorum yapmadı birazda akıntım oluyor onuda söyledim. Bi muayne edelim dedi aşağıdam muayne edip rahim agzına baktı kaç cm diye, açılmam var mı onu kontrol etti hamdolsun sınıntı yok. Bir de idrar tahlili hafif bi enfeksiyon çıktı ama doktorum titremenin onunla ilgili olup olmadıgını belirtmedi yinede gerekli muayneleri yaptı ters bi durum olsa belirtirdi sanırım. Velhasıl aynı durumu yaşayan arkadaşlarım doktorunuza gittiğinizde sizde mutlaka söyleyin doktorunuza bence. Herkese kolay mutlu doğumlar dilerim😊