Dunya123 Arkadaşlar merhaba. Yakın zamanda adana seyhan başkent hastanesinde doğum yapan oldu mu? Refakatçi prosedürleri nasıl acaba? Ziyaretçi almıyolardır heralde. Konuyla ilgili bilgisi olan varsa ve yazarsa sevinirim.