NurdanHakan Hazalk92 bu geçenlerde bir bayanın cay içersek bebek yanar mı demesi gibi bişi oldu siz rahatsızlanırsanız bebeğinizde rahatsızlanabilir bunun sıcak soguk ile alakası Yok
Seftali @Hazalk92 yaz kış dolabımda olur ve yerdim hamileliğimde de devam ettim vazgeçmedim aklıma geldikçe yedim. 27 haftalık olduk ve bir sıkıntı yaşamadım ☺
RRR Bebek anne karnında zatüre olabiliyormus yinede az yiyin bence ya da biraz ılıkken yiyin 😍 allah korusun zatüre zor bir hastalık 😐
Semakacan Bende yiyorum dayanamayip ama annem kızar hep bizim bi komşu hamileyken yazın hep soğuk soğuk karpuz yemiş çocuğu karnındayken bronşit olmuş diye
AycanFb Hazalk92 canım dondurma bebek için yararlı birşey doktorlar diyor bunu hatta burger kingdeki dondurma çok iyi geliyormuş.
Aysenurtsr AycanFb burger kingdekinin ne farki varmis ki o faydali 🙂) Bazen annelik duygusuyla fazla abartiyoruz sanirim 🙂 dondurmadan ne olucak ki. Ben 2. Ayimdan beri yani ocak ayindan beri nerdeyse hergun yiyorum dondurmayi.
Snamp Hazalk92 o dondurma bebeğe gidene kadar midemizde eriyor direk bebeğe geçmiyor vücut sicakligimiz eritiyor zaten onu bebeğe ulaşana kadar😂 olsa olsa biz hasta oluruz bademcikler falan şişer ama bebeğe bisey olacağını sanmam
Bannesi Hazalk92 Kız ye bende yiyorum. Daha önceki hamileliklerimde de yedim. Abartmadığın sürece hiçbir şey olmaz. Afiyet oldun😊
Deletedmom35 Hazalk92 hep yedim yine yiyorum vazgeçilmezim benim dondurma yaz kış fark etmez yerim her türlü 😊
Ulya Hazalk92 ya ben kendimi biliyodum yalniz)) ne kadar dondurma yiyen hamileler varmis )) bende aklima geldikce aliyorum cilekli dondurma 😍
AycanFb Aysenurtsr tamamen doğal sütle falan yapılıyormuş galiba gelinimiz öyle birşeyler demişti canım ama tamda hatırlayamadım şimdi öyle katkı maddesi falan yokmuş galiba içinde🤣🤣🤣🤣
BusraAycbn34 NurdanHakan birkaç yerde muhabbetini ettik yorumunuzun 🤣 hala aklıma geldikçe gülüyorum hey Allahım 😁😁😁
NurdanHakan deletedmom11 Yok daha değil her an herşey olabilir suan herşey normal görünüyor o yüzden sancımı bekliyorum ama yeni ev taşıdım geçen hafta diliyorum bir iki güne doğurmam ya ev çok dağınıkta😂