Kızlar merhaba 5+5 teyin ve şuan beta hcg degerim 490 da kaldı ilerlemiyor yarın doktor randevum var sanırım dış gebelik.
yaşayanlar dan bilgi almak istiyorum çok korkuyorum aşamaları nedir nasıl bir sonlandırma işlemi var daha sonra da gebe kalma konusunda sıkıntı yaşarmıyım nasıl bir süreç beni bekliyor bilgilerinize ihtiyacım var. şimdiden teşekkürler.