Kızlar yeni katıldim inanın fikrinizi öğrenmek için acmis olabilirim sırf aslında dün de isimler için yazmıştım ancak bi de şöyle sorayım,Destina sizce nasıl?
Ben Yeni Türkü yu çok severim bu aralar baya dinliyorum taktım Destina ya.
Bilmiyorum çok kararsız kaldım çok konulmuyor.
Kökeni Yunanca diye de geçiyor ,Farsça diyenler de var.
Suanki kaynaklarda bilinen anlamı kader,yazgı,kısmet tarzında.
Çok mu kaba duruyor yada güzel hoş mu?
Ve tek isimle daha mı ,ne düşünüyorsunuz?
Uzun oldu kusura bakmayın umarım anlatabilmisimdir teşekkürler.