Kızlar hastaneden geliyorum 40+1 olduk bugün Dr. Baktı bebek kanala girmiş 3750 kg ve uzun bir kızın olacak dedi yatış yapalım dedi bende 41 haftaya kadar beklesek dedim oda riske atmak istemiyoruz dedi. En son cuma günü gel dedi ve sonra alttan muayene hiç oldun mu dedi bende olmadım dedim sonra çatala çıktım ve erkek Dr. Geldi ve elini saldırdı çok acıdı ayaklarımı fln çektim ve sıktım kastım kendimi 🤦♀️ ve Dr. Eli kanlanmıştı eve geldim biraz hala kan geliyor normal mi sizce sizede böyle oldu mu? Sizce bugün kastım kendimi cuma günü normal yapabilirmiyimmmm