R-s94 ben ilk oglumdan snra 5 yıl sprial ile korundum 2. Düsündk gittim çıkartmaya kaymış dedi dr 1 yıl olmadı hamile kalamadim artık agliyordum bi daha benim çocugum olmicakmi die ve 1 yılın sonnda hamile kaldim kızım oldu ardından yine sprial taktırdım ve 4 yıl geçti aradan 3 hamile kaldım ve sprial ile hiç kaymamış yerinde duruo ddi dr ve çıkarttırdım gebeyken dr çıkarlmasnı önerdi ama bebegin düsebilir dedi 3 ay kanamalarım oldu hastanede yattm arada ve 12 haftadan snra kanamalarm kesti çok şükür şu an 33+3 haftalk hamileym 😊 ve dogumdan snra nasl korunurum bilemiyorum 🤷♀️