12 haftalık hamileyim 2 Li taramaya giricem ama doktorum korona yüzünden hastaneye gelmiyor 1 hafta sonra ya tekrar randevu verdiler o zaman da bebeğim 13 hafta 4 günlük oluyor o zaman 2 Li taramaya girebilir miyim giremez miyim nasıl olacak bilmiyorum fikir verebilir misiniz?