Merhaba hanımlar 2li tarama için kan werdim papp-a sonucum=1553.2 çıkmiş normal değerde mi doktor ense kalınlığı iyi dedi 1.40 çıkmıştı . Kan sonucunu göstermeye de gidemiyorum. Ankara gülhane egitim araştirma hastanesine gidiyorum. Yardımcı olursanız sevinirim😍🙏