Tuba704 İnsan ister istemez endişe ediyor ama nasibi varsa doğmasına engel hiçbir şey yok kafaya takmamaya çalışın veren de rabbimiz alan da tevekkül etmek gerek çok zor bi durum tabi rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin yavrulamızı❤
Aybikeeee sizin de başınız sağolsun çok üzücü bir durum size şefaatçi olurlar inşallah rabbim karnınızdaki bebeğinizi size bağışlasın sağlıkla kucağınıza alın