Ptesi çatı muayenesi oldum .. Sancıyı beklemeye karar verdi doktor uygun olduğu için.. Ancak ağrım, sancım yok hiç.. Pilates topu ile harektler yapsam mı? Hurma yiyorum .. Yürüyüş yapıyorum ama yok😅 Bu arada çatı muayenesine öyle korkarark gitmiştim ki çok basit birşeymiş hiç canı acımıyor insanın..