Bugün doktor kontrolüm vardı bebeğimin kilosu 3050 olmuş. 1 haftada sadece 25 gr almış. Doktor çok sağlıklı bir sıkıntısı yok hatta doğumun kolay olur dikişin de az olur dedi. Bundan sonra almaz böyle doğar dedi. Bu haftadan sonra bebeği kilo alan var mı ?