Mine_Nur123 Kızlar dokt bana neo penotran diye bir fitil verdi idrarında yanma ve akintim olduğu için ama ilacin içeriğinde ilk üç ay kullanmayınız diyor bende 11 haftalık hamileyim aklım çok karıştı bu fitili hamileyken kullanan varmı