Akinci2 Kızlar 36haftaligim ama doktorum daha gün vermedi sezeryan olacağım için Nisan sonu olcak herhalde benimle aynı zamanda olup gün alan varmı acaba 17sinde kontrolün var bakalım ne dicek
Hasibe Akinci2 bende ayni durumdayim net bir tarihimiz yok sordukca da bisey demiyor doktor degisme icin bir sebep mi bilmiyorum 38. Haftadayiz persembe tekrar kontrolum var sen hazir ol dedi bana net de degil birseyde bilmiyoruz oyle bekliyorum
Bsk Akinci2 benimkide gun vermedi ama ay sonuna kadar bekleriz en fazla dedi 18inde nst ye gircem ilk defa merak ediyrm acikcasi durum ne acaba
SedaYlmazlarEren Akinci2 ben 36+3 teyim 1 mayısa gün verdi. 39+1 oluyor sanırım seninki de o civar olur
oskee Benm doktorumun ağzından cımbızla çeker gb tahmini bi tarih olarak 24-25 yada 26 nisanı öğrenebildim. Kuzenimle aynıyız o 19 nisanda sezaryen olacak.
Nlnylmz Bende 36+1im geçen hafta gittiğimde 27sinde alırız sezeryana dedi. Bide yarın kontrolüm var bakalım bi değişiklik olmaz heralde