Berna35 Bayanlar merhaba bugün kan verdim beta 49 çıktı ama adetime bir hafta var daha sizce normal mi değer🤷🏻♀️
annesininkelegi Berna35 gebelik gözükmüş kanınızda 😊 adet gününnüzde tekrarlayabilirsinix. 2 günde bir iki kat artış olmalı hcg değerinizde.
annesininkelegi Berna35 inşallhh bende bir kimyasal yaşadım biraz tedirginim 🙏🏻🌸iyi sonuclar alalım inşallhh