Burcuozkan Dün bebeğimin cinsiyetinin erkek olduğunu öğrendim bugün ise fetal dna testim çıktı orada kız diyor ben eşime aileme cinsiyet balonu ile parti yapıcaktım şimdi hangisi doğru bunların🤦🏻♀️
tugce0606 Burcuozkan bejim değişti önce erkek dediler özelde ve cinsiyet partisi yapmıştım. Meğer kızmış bebişim
tugce0606 Burcuozkan ayy o zaman muhtemelen kızdır bende 13 te gitmiştim erkek dediklerinde ve çok erken bekle kuzum. Ben erkek partisi videosuyla kaldım🤭🤣
eryesil Burcuozkan evet çünkü kromozomlarına bakıyorlar direk ona göre yapın 😅 doktor pipi gördüğünü sanmış 😂
Burcuozkan tugce0606 ayh valla sizin kötü denk gelmiş🤦🏻♀️ Şimdi kıza göre parti yapıcam umarım erkek olarak değişmez😂