Esra_emrertunc 5-7 Kasım da kavuşacam inşaAllah yavruma 💜 Allah herkese sağlıkla kavuşmayı nasip Etsin inşaAllah Doktorum kız dedi ama 16. Haftayı bekliyorum kesinleşmesi için.. kimler cinsiyet öğrendi ? Kasım ayında en çok hangi Bebişler geliyor kızlar 👼🏻😊
Esra6127 Esra_emrertunc merhaba adaşım😀şuan 16+1 deyiz benimde Kasım 4 gibi dedi doktor doğum için inşallah bakalım artık ikili test için gittiğimizde 12+3 de erkeğe benziyor dedi bu ay sonu kontrolüm var bakalım artık tam netleşir herhalde
Narenin Esra_emrertunc Esra_emrertunc bende 14+4 çok şükür, doktorum erkek dedi, zaman hiç geçmiyomuş gibi geliyo mu sizede 😀
Esra_emrertunc Narenin geçiyor ya benim bi de 6 Aylık oğlum var hiç anlamıyorum arası kısa oldu ama inş sağlıkla kucağıma alırım dua eder misiniz
Htcb2020 Esra_emrertunc Bizimde dogum 4-6 kasım gibi son adet tarihime göre ama bugun kontrolde 28 ekim çıktı hayırlısı artık😊cinsiyetimiz erkek
Narenin Esra_emrertunc ederim tabiki her şey gönlünüzce olsun, sağsalim alırsınız inşallah kucağınıza 💞
EbruSevban Esra_emrertunc 16 +6yiz kız bekliyoruz 13 haftada gösterdi dün gittik daha kesin gördü doktorum Kasım başı da olabilir Ekim sonuda doğum bakalım hayırlısı 👼👼