Merhaba güzel anneler ve anne adayları
Ben hamileliğimin 7. Haftasındayım henüz ve cok fazla bulantım var. Hiçbir sey yıyemıyorum su bile içemiyorum. Naneli limon bana biraz iyi geliyor içmem de bi sakınca var mı? Bilgisi olan arkadaslar yardımcı olursa cok sevınırım.