Milena20 Kızlar iki hafta önce net bilgi alamamıştım bugün doktora gittim çok şükür bebeği gördük kalp atışı da duyduk mübarek günde allah tüm annelerin ve anne adaylarının anne olmak isteyenlerin tez zamanda dualarını kabul etsin inşallah 🙏🙏🦋🌸🍀 https://imgyukle.com/i/yVc7go
ayseguloks Milena20 bizde bugün duyduk kalp atışını dünyanın en güzel sesiydi video çektim sürekli dinliyorum 🤲🏻🤲🏻 Allahım isteyen herkese nasip etsin 🥰😍
Milena20 Desire merhabalar 2 hafta önce gittiğimde 5+5 tim karnımdan baktırdığım için net konuşmamıştı var gibi sanki demişti bugün 8+0 ve gördüm ve duydum canım
Milena20 ayseguloks amin canım cidden çok güzel bi duygu sağlıkla kucağımıza almayı da nasip etsin rabbim inşallah 🙏🙏🌸
tusey34 Milena20 biz 13. Haftadayız daha kalp atışını bile duyurmadı doktor 😔 ben görüyorum dedi o kadar
Lamia65 tusey34 O ne demek öyle şey mi olur. Nasıl duyurmaz. Kalp sesini açın söylediginizde ne cevap veriyor size?
tusey34 Lamia65 ne yazık ki Almanya’nın saçma sapan kuralları 😡 20. Haftaya kadar alttan bakıyorlar ve kalp atışını duyurmuyorlar Cinsiyetini bile 20. Haftadan sonra söyleyecekmiş 😤 Türkiye’nin gözünü seveyim 😭
Lamia65 tusey34 RABBİM sana sabr versin canım benim.Napalım🤷 Salıklı olsun🤲 inşALLAH kalp atışınıda duyarsınız🤲
Ayyel Biz 4+3 haftayken gittiğimizde kese görünmüştü, 5+5′te kese büyümüş, 2 hafta sonra gelin dedi. Haziran 1′de gideceğiz, bu sefer görürüz inş 🙏