Merhaba hanımlar,
30 haftalık hamileyim gebelik şekerim var bu yüzden hergün düzenli yürüyüş yapıyorum ama 20 dakika falan yürüdükten sonra karnımın sağ tarafı taş gibi oluyor ve yürümekte zorluk çekiyorum böyle bir sorun yaşayan varmı normal mi acaba