Mine_Nur123 Kızlar doktor bana neo penotran diye bir fitil verdi idrarında yanma ve akintim olduğu için ama ilacin içeriğinde ilk 3 ayda kullanilmamalıdır diyor aklım karıştı bir sıkıntı olurmu