sibelll 38+2 yim ilk gebeliğin ara ara makara vuran ağrım var doğum sancısı olabilrmi doğum sancısı nasıl olur yardım edin lütfen
deletedmom23 sibelll Doğum sancısı seni rahat rahat oturtmaz canım ve sancı aralığı düzenli olur. 5 dk bir geldiği zaman sancın Doğum başlamış demektir. Sağsağlim kucağına alırsın inşallah