Öncelikle merhabalar, az önce 3lü tarama testimin sonuçlarını aldım, doktorum kandaki bir değerin normalden biraz daha düsük oldugunu ve perinatoloji ( riskli gebelik) bölumüne gidip muayene olmamı söyledi. Sanırım bebekte ki bir kan degeri düsük, yani her hangi bir anormallik var mı bebekte diye emin olabilmek icin. Daha once boyle bseyle karşılaşan oldu mu acaba, bir de hangi hastanelerde bu bölum var tecrübesi olanlar lütfen yazabilir mi 😭 insallah bir sey yoktur ama üzgünüm su anda :(