Aylinnh Kizlar merhabaa yarından sonra yani cuma günü hastsneye gidicem 14+4oluyoruz yarindan sonra cinsiyet belli olur mu acaba
alkilic Aylinnh bende bununla ilgili bi başlık açmıştım 13. haftamda öğrendim doktor yüzde 99 erkek ben eminim dedi ama sonradan değişen de çok varmış. Sağlıkla kucağınıza alın inşallah
26_26_26ggg Aylinnh bende ayın 27. Gitçem 13 haftalık olcak inş tahminde bulunurlar ya eğer erkekse doktor kemik yapısından tahmin edebiliyormuş diye duydum bakalım hayırlısı olsun inş belli olur cnm şeninde:)
Bahriye06 Aylinnh ben 14+5 oldum bugün çoook merak ediyorum ama ayrıntılıyı bekliyorum çünkü yanılma payı çok oluyor bu haftalarda
Aylinnh Merve59630 kesin mi belli olmustu acaba insallah belli olur cok merak edyorum cok heycanliyim 3 sene sonra oldu insallah saglikli kusursuz olsunda
35ebrar35 Merve59630 net soyledimi canm olabilirmi dedi bnmde tam 12 hafta doktorum ben kiza benzettim ama tam belli degil dedi
Aylinnh alkilic ozele mi gidyosunuz acaba biz ozele gidyoruz ultrasonu da cok iyi ana kesinci bi doktor o yuzden emin olmafan sölermi bilmiyorum
alkilic Aylinnh özele gittim 3 farklı normal ultrason 1 tane de renkli 3D verdi heralde ayrıntılı baktı diye tahmin ediyorum onunla
muhanneozge 26_26_26ggg kemik yapısından tahmin etse bile -ki öyle bir şey olmadığını söylüyorlar- kesin olmadıkça söylemeyecektir😞 Umarım gösterir bebişiniz
26_26_26ggg muhanneozge doğrudur canım söylenti işte daha önce hamilelik yaşamadığımız için ne dense inanıyoruz :)
muhanneozge Biz de 11+6 da kız denildi, 15+4 de kız denildi ama kesin olmayabilir deniliyor. Ayrıntılıyı beklemeden kesin dese bile inanmam zaten😂
Aylinnh Bu sordugunuz sorulari nasil kalin baslikla yaziyosunuz acaba yapamiyorum gorunmuyor paylastiklarm
Aylinnh Ececem yaa hayirli olsun insallah saglikla kucaginiza alin insallah bende ogrenirim yarindan sonra yazarim ogrenirsem😊