Duyguakinnci Kızlar 37. haftamızdayız hala isim konusunda net değiliz. Lütfen erkek isimleri konusunda yardımcı olun 🤦🏼♀️
1987gokce Duyguakinnci Allah nasip ederse oğlumuz olucak ismini Mehmet Efe koymayı düşünüyoruz 😊 aile büyüklerinin isimlerinden belki yardım alırsınız biz öyle yaptık Mehmet kayinpederimin ismi.
Duyguakinnci 1987gokce Biraz yeni isim düşünüyoruz Atlas ismini buldum 2 ay boyunca Atlas dedik ama sonradan eşim vazgeçti 😔
Alinmavi Duyguakinnci atlas guzel katiliyorum. Uzay, Uras, Gökay, Ares, Mete, Meriç, Uygar, Umut, Ulaş, Deniz, Can, Aras, Poyraz, Pamir, Güney, Rüzgar, Okyanus, Onur, Arda aklima gelen begendigim isimler. Kolay gelsin 🙂
AycanFb AyeglYaren DidemYldrm kızlar beni yanlış anlamayın ama aras at kılı demekmiş bana da güzel geliyordu ama bunu öğrendikten sonra hiç düşünmedim.
obirannee bende şurada bekleyeyim 😂😂 ilk oğlumun ismi Mehmet fatih buna isim bulamadık belki bize de fikir olur ben Davut ensar istiyorum gerçi ama eşim beğenmedi
Duyguakinnci Defnem_26 Yakın arkadaşımızın bebeği Kerem o yüzden düşünemiyoruz o ismi, çok kibar bir isim 😊
Merveozcelikcckl Defnem_26 benim oğlumun adı da Ömer asaf olacak ama kendi tercihim değil kuzenim var 10 yaşında ben hamile kalmadan rüyasında görmüş oğlumun olduğunu ve adının Ömer olduğunu söylüyormuşum daha sonra eşim bir gün Ömer asaf olsun dedi ben şok oldum rüyadan haberi yoktu sonra anne bebek kolyesi seçmek için internetten görsellere bakacaktım ilk açtığım kolye modelinde Ömer asaf yazıyordu onun üzerine bu isimde karar kıldık
Neroizm AycanFb Duyguakinnci bence soyadini zaten senden alacak adini ben koyayim bari diyip ordan girebilirsiniz olaya hahah
denizzzakdeniz poyraz ismi cok hos bnmde oglum olursa poyraz koyucam insallah esimi ikna edersem🙂 eymen,aras,ayaz,yigit bu senenin modasida bunlar gibi geliyor bana🙂
Duyguakinnci denizzzakdeniz Şimdiden ikna etmeye bakın cinsiyet belirlendikten sonra zor oluyor özellikle benim gibi son aya kadar kalınca 😅
DidemYldrm AycanFb Aras nehir ismi canım Aras nehri araştır istersen bende çok araştırdım ama nehir olarak gördüm hep