Selam güzeller güzeli anneler ve anne adayları💞
Sizden bi fikir almak istiyorum hamileliyimin başından aklım buna takık. Ben 20 kasım da evlendim ama son adet 7 kasım ve hamilelik adet gününden hesaplanıyor ve ben o tarihte evli degildim şimdi 28 haftalık hamileyim. Ve doktor herşey normal diyor geride filan degil diyor. Doktorla konuşmadım bu durumu başlarda utandım sora aklımdan çıktı. Ha bu arada sezaryan olucam o yüzden merak ediyorum sizce ne zamandan hesaplamalıyım yoksa böylemi olmalı. İlk hamileliyim heycanlıyım hiç bir bilgim yok size saçma gele bilir😅 ama düşünceleriniz önemli şimdiden teşekkürler💜