Selam kızlar, doğum yapalı iki hafta oldu ancak fırsat bulabildim😊 çok şükür kucağıma aldım güzel kızımı 🙏 ilk gebeliğim kalp atışı duymadığım için ne yazık ki kürtajla sonuçlandı çok üzülmüştüm ama hep hayırla sağlıkla nasip olmasın için dua etmiştim 2ay korunup 3 ay sonra tekrar hamile Kaldım aynı şeyleri yaşayacağım korkusu ile ilk üç ayım tedirginlik ile geçti kese etrafında kanama alanı vardı işten ayrılıp istirahatle geçirdim bu süreyi ve atlattık hamileliğimde en çok mide yanmasından zorlandım gelelim doğumuma 😊40.hafta ya kadar bekledim hiç açılma olmadı normal doğum çok istedim fakat doktorum bebeğimin iri olduğunu(ki iri doğmadı 😊) çok aşağıda olmadığını açıklığımın da olmadığını söyleyince sezeryan için gün aldık spinal oldum kesinlikle acı vs hiçbir şey hissetmedim çekiştirmeler ve bastırma gibi hareketleri hissediyorsunuz ama acı olmuyor miniğimi yanıma getirdiler o kadar çok ağladım ki kokusu, teni öyle güzeldi çok şükrettim hamileliğim boyunca tek duam sağlıkla kavuşabilmekti Rabbim nasip etti şu an 15 günlük olduk bile onun masum yüzünü seyretmek, kokusunu içime çekmek dünyanın en güzel şeyi hepinize hayırlı sağlıklı doğumlar dilerim sormak istediğiniz bir şey varsa yardımcı olabilirim 😊🙏