Merhabalar kızlar bugun ikili testin sonucunu aldım ama biraz degerlerim yüksek çıkmış karnından su aldırman gerek dedi sizce bişey olurmu risk pek yok dedi doktorum ama içim hiç rahat degil böyle ikili testin degerleri yüksek çıkan varmı bebegine bişey olurmu sizce lütfen yorumlarınız benim için çok çok önemli