Zehra333 Son adet 2 Mayıs . 15-16 Mayıs yumurtlama , 17 Mayıs çatlama . Ama dün ve Bugünkü ovülasyon testlerim yeniden koyulaşmaya başladı . İkinci kez yumurtlama olur mu. Beklenen adet 29 Mayıs ?
Deletedmom388 Zehra333 bu konuda fikrim yok üstte kalsın diye yazıyorum ama burada karşılantığm yazılarda 2 yumurtlama olabileceğini öğrenmiştim gebelikten şüphelenşyorsanız erken gebelik yapın ama onuda önceki yumurtlamadan 14 gün sonra yapın diyorlar.
EmineTavan Zehra333 ben ayda iki kere yumurtluyorum Bi ayın başında Bi sonunda ortasında da adet oluyorum zaten. Yani ya 2.kez yumurtladınız ya da gebesiniz çünkü gebek olursa ovülasyon testlerinde belli olabiliyor
balarisi06 Zehra333 canım ikinci yumurtlama olabilir asla olmaz diye bir durum yok çok nadir olsa da olabilir ve değerlendir bu günü derim önceki tuttuysa şimdiki yumurtlama ise oda tutarsa ikiz olma şansı olur.. Ha eğer yumurtlama değilse hamile olma ihtimalin var… çok rastladık böyle olan 😁🤭
Zehra333 EmineTavan Serpil02 symslmz Deletedmom388 ilki yumurtlama günlerim ve öncesi ikinci de bugünkü ovülasyon testim sabahtan beri midem yanıyor inşallah dediğiniz gibi bebektir ama daha çok erken https://hizliresim.com/Gx7c4u https://hizliresim.com/Blafmt
symslmz Ayda iki kez yumurtlama olamayacagını doktorum dahil bırcok doktordan duydum. Ya test bozuktur ya da döllenme olmuştur ben ovülssyon testi ile öğrendim gebeliğimi ama yumurtlamadan 15 gün gecmişti
EmineTavan symslmz canım ben ilk gebeliğimde adetin ilk gününden beri düzenli Bi şekilde yumurtlama takibi yaptırdım ultrasonda ve o ay iki kere yumurtladım ikisi de döllendi fakat birinde bebek gelişmedi kese kayboldu. İkinci gebeliğimde de 20 gün arayla iki kere yumurtladım ikizdi biri birinden 20 gün büyüktü ama o da düştü. Kısacası doktorunuzun bu kadar kesin konuşması yanlış çünkü olabiliyor böyle şeyler
Deletedmom388 Zehra333 İnş hamilesinizdir şuan bende çok istiyorum ama sizinkine ve böyle testlerle karşılaştığmda kendiminmiş gibi çok heycanlı ve mutlu oluyorum 🌺🌺🌺Bir kaç gün bekleyin yine böyle olursa test yapın sokağa çıkma yasağına girmeden. İnş mutlu haber alırısnız.
Dlndmr Zehra333 canım burda sadece 14. Günde yumurtlama var diğerlerinde yok bazen lh dalgalanmaları olabilir. Ayrıca pco su olanlar özellikle ayda 2-3 kez yumurtlama görebilir. Sadece içi boş olabiliyor foliküller gelişemiyor ve sağlıklı döllenme olmuyor.
Zehra333 Serpil02 ama yumurtlamadan önce yok denecek kadar silikti acaba yeniden mi koyulaşıyor dedim bende bilemedim
Serpil02 Zehra333 yok cnm TM kpyu olmadığı için yumurtlama dusunme bendede çıkardı böyle sonra yine siliklesrdi
Gamzebydmr Canım benimde adetim 26 mayısta bende bugün ovulasyon testi yaptım aynı seninki gibi çıktı bilmiyorum inşALLAH istediğimiz gibi olur herşey bu mübarek ayda hayırlısla bizde anne adayı oluruz ve sağlıcakla kulağımıza alırız inşALLAH
dmrl2410 Zehra333 bende ovülasyon takibi yaptım ve hep hamileyken lh testinin nasıl gözüktüğünü merak ederdim.hamile olduğumu öğrenince eve gelip hemen lh testi de yaptım c çizgisi çok hafif silik t çizgisi aşırı koyu çıktı yani olması gerekinin tam tersi sonra araştırdım baktığım tüm testlerde de öyleydi.İnşallah gebeliktir ama ovülasyon yeni olmuş döllenme olmuşsa bile biraz belli olması için erken.Rabbim kalbinizin muradını versin 🤲🏻🤗