Bugün 24 hafta ya girdim bebegim dünden beri oynamıyo normalde aktifdi harekleri iyidi anlamadım niye böyle yemegimi güzelce yedim ayran içtim portakal suyu içtim uzanıyorum acaba normalmi bı haftada olanlar varsa yazabilirmi bekleyyim biraz daha olmadı doktora gideyim duanızı esirgemeyin insan korkuyo yolun sonuna yaklaşıyoruz rabbim esirgesin evlatlarımızı🤲😞