ya ben nisan da hamile oldugumu öğrendim bi özele gittim doktorum adam akıllı bilgi vermedi hiç paramda bosa gitti neyse 1 hafta sonra baska bir özele gittim memnun kaldım ama pahalılıgından dolayı devam edemedim sonra zeynep kamile gittim 2 haftanın sonunda doktor alelacekle baktı gönderdi ne kan ne idrar hiç bir tahlıl yaptırmadı sorularıma agzıma tıktı gönderdi suan 1 ayı gecti tam 2,5 aylıgım doktora görünmedim hiç bu bir ay içerisinde sürekli doktor arayışındaydım beykoz uzak bana ama orda bir doktor buldum devlet hastanesi cuma günü randevum var ama ben suan çıldırmış durumdayım bebğim iyi mi kötü mü bilmiyorum zeynep kamilden bir usg fotosu verdi gnderdi beni doktor o fotodan baska elimde bebegime dair hiç bir bilgi yok acaba yasıyo mudur kalbi atıyo mudur sıvısı azalmıs mıdır ya da baska bi sorun var mı bilmiyorum sizce bugun hemen gideyim mi özele yoksa cumayı mı bekleyeyim