Emelgnyckr Bu hafta doktorum şeker yüklemesi yapalım dedi bazı doktorlar bebek için zararlı olabileceğini söylüyor bu konuda ne düşünüyorsunuz?
Suheda Emelgnyckr şeker yuklemesi şeker hastası olduğunu ögrenemezsen çok büyük riski var canm.bebegin bianda kalbinin durmasi ve dogumda ölmesi gibi doktor gerek duyduysa yaptir