Kızlar şeker yükleme testini yaptırdınız mı? Nerde yaptırdınız? Doktorum 200₺ dedi. Ama sanırım devlet hastanesi de yaptırıyor. Şu sıralar hastaneye gitmek istemiyorum. Sağlık ocağında geçen sefer ebe, siz şeker karışımını eczaneden alırsanız biz burada tahlil yaparız, demişti. Eczaneden karışım alan var mı acaba? Fiyatını biliyor musunuz? Ya da bu konu hakkında fikri olan?