Ademesengul prensleriminannesii her hastane farklı sanırım. Ben devlet hastanesine gidiyorum 32. Haftada aldılar nst ye
Yasdem Ben ilk 37 de girdim ilk şuan 39+3 üm geçen hafta yaptırmadı nst bu hafta alacak inşallah ama neye göre karar veriyorlar bilmiyorum
prensleriminannesii Teşekkür ederim kızlar 😊 Benimde erken Doğum riskim var tansiyondan dolayı ama nezaman alr nst ye bilemedim bu gitmemde Sorucam 😊
Alinkuzusu Bugün 36. Haftaya girdik nst ye ilk defa girdim değişiyor doktora ve hamilelige göre demek ki