Serapasel Arkadaşlar bebeğim daha küçük ama ultrason resmını atsam keseden tahminde bulunabilir ![![mısınız)[])
Berfin_kycn Serapasel benm kesem fasulye gibiydi erkek dediler ramzi teorisine göre de erkek çıktı ama kızım olcak inanma bence böyle şeylere tesadüf oluyor
Deletedmom191 Serapasel kızlar banada bakın bakım geçen hafta kanama vardı gitmiştim bebek iyi di şükür kanamam geçti yarın kontorl var burda o zmn 7+2felandi merak ettim 😂
DiplomaliEvHanimi Serapasel https://imgyukle.com/i/yP3eef Canım benimki de bu pazartesi günkü 6 + 3 Ama son adet tarihine göre 8 kesemiz aşağı yukarı aynı bebek pozisyonu da aynı ben de merak ediyorum birlikte takip 🙂
Rmysa23 Tugce1803 merhaba 🌷rica etsem benim bebeğiminde ultrason resmine göre Tahminde bulunabilir misiniz ? 11 haftalıkken çekilmişti resim 🥰 https://imgyukle.com/i/yQa9L1
Tugce1803 Serapasel kesenin şeklinden anladım elimde başka arkadaşıma ait 2 tane ayrı erkek kese usgleri var onunda aynı böyle☺️
Tugce1803 Serapasel bilmiyorum fasulye kese erkektir genelde dediğim gibi arkadaşımın 2 erkek evladı var onun 2 sininde kesesi böyle🤷🏻♀️
Cansummm Serapasel şimdikine göre üst tarafı daha yuvarlakmış kızınızda aşağıya doğru bir yamukluk olmuş ama bundakinde direk fasülye gibi bence bu bebeğiniz erkek inşallah gönlünüze göre sağlıklı verir Allahım
annee27 Rabia30-Adem kese sekli teorisine gore kiz canim tabi allah bilir ama yuvarlaksa kiz fasulye gbiyse erkekmis bnm ikinoglumda da fasulyedi 😊🧚♀️