Fatma3 Selam kızlar🙋♀️ Ay hesaplamasını nasıl yapıyorsunuz? Ben şu an 26.haftadayım ve bebeğimin kaç aylık olduğunu hesaplarken hep yanlış hesaplıyorum.
Yaseminakkoyunk Fatma3 26. Haftan bittiğinde 7. Aya giriyorsun 3.tremester dönemine girmiş oluyorsun 🥰
OlgaArslan Fatma3 ben happy kids e de üyeyim kızım için oraya doğum tarihi yerine son adet tarihi girince kaç aylık olduğum da yazıyor ordan takip ediyorum kolay oluyor 😄 en kötüsü son adet tarihine göre hesaplayın kaç ay geçmiş diye
mysweetbaby Fatma3 uygulamada kaç günlük hamile olduğun yazıyor ya ben onu 30a bölüp öyle hesaplıyorum 😊 ben 180 günlüğüm mesela 30a bölünce 6 çıkıyor tam 6 ayım dolmuş
Mavilipembeli [url=https://hizliresim.com/glqt4U][img]https://i.hizliresim.com/glqt4U.jpg[/img][/url]