Sinyora canım bunu iki şekil yapanlar varmış , ilki sadece durulama suyuna adet yerine gelecek kadar çok az tuz atıyorlarmış ondan çok zarar geleceğini düşünmüyorum ,ikincisi bebeği tamamen tuza yatırıyorlarmış ki bu çok sakınca çok fazla bebek ölümü , cilt yanıkları , bebeğin tuza fazla maruz kalmasından kaynaklı susuzluk v.s ciddi sorunlar oluşturabilecek rahatsızlıklar yaşanıyormuş kesinlikle ben olsam yaptırmam ki teri falan aldığınada inanmıyorum arkadaşıma bebekken yapmışlar gayette terliyordu kokuyorduda.zaten bilimsel bir şeyi olsa doktorlar uygular onu bebeğe doğar doğmaz😂