Arkadaşlar başına böyle bir durum gelen var mı kese ısrarla büyüyor 22 mm oldu usgye gore 6+1 regle gore 7+1 haftadayim , bos gebelik sanirim psikolojik olarak cok yoruldum, daha önceki deneyimlerimden dolayı vajinal baktırmak istemedim cok zorlaniyorum çünkü haftaya son kez gitcem artık o zaman baktircam alttan da yoksa bebek sonu kürtaj:( cok moralim bozuluyor , 31 yaşındayım uzun zamandir istiyoruz olmuyordu, oldu ama içi boş o kadar üzülüyorum ki anlatamam cok yoruldum artık.