Hirremdgr Kızlar merhaba 30.haftamdayım bazen yürürken sanki bebeğin bacağı afedersiniz sanki vajinamdaymıs gibi oluyor sanki bacağı çıkacakmıs gibi alttan bir baskı, acı tarzı bir sey oluyor ama sonra geciyor aranızda hic böyle bir sey yasayan var mı?
Hirremdgr Sebebi ne acaba son aylar doğum pozisyonu aldığı icin falan mı🤔 yürürken resmen sanki bacağı oradan cıkacakmıs gibi bir hic oluyor dogurucam sanıyorum 😂
1minikanne1 Bazen banada oluyor her taraftan tekmelerken orama da tekme attığında saniyelik acı hissediyorum bende korkuyorum aslında biraz 🥴