musti28 33+3 günlüğüz şimdi doktordan geldik 2 kilo 570 gr 👏🏻Olmuşuz Doğuma kadar ne kadar olursak 😁oğlum köfte dudaklı 😂fotoğraf atmayı bilmiyorum o yüzden gösteremedim size
Mertcik94 musti28 maşallah ona Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin 🥰bizde yarın gidicez tam 35 olucaz 🥰
ilkbahar musti28 imgyukle.com gir oraya resmi yükle, yüklenince altta iki link çıkçak ikinciyi kopyala buraya yapıştır 👍😃
Yasemin00 Mertcik94 Ay bizde yarın gidicez bakalım bizim ki kaç.kilo oldu kaç cm oldu çok merak ediyorum bende 29+5 merak içindeyim yüzünü de çok özledim görmek istiyorum 🤗hayırlısıyla kuzucuklarımızı görelim insallaha canım 😍
Damlaustglu Anne71 Oyyy lokum lokum maşallah benim kızımda aynı haftada 2.550 sağlıkla gelsinler inşallah.
musti28 Yasemin00 bende en son 28 haftalık kem gitmiştim kilosunu çok merak ediyordum kuzum dudağını bile gösterdi anneye 😂
Yasemin00 musti28 ay masallah benim kızımda hep bi sinirli bakıyor sinirli göstetiyor kendini ikidir 😁
musti28 Yasemin00 benimki ağzı kulaklarında teyzesi ☺️ Allahım nasıl yaratıyor rabbim baya gülüyor ağzını açıyor kapatıyor 🤲🏻
Yasemin00 musti28 Ayy yerim ben onu yaa bende iple çekiyorum yarını görmek için canım beklemek çok zor her ay ☹
Yasemin00 @https://imgyukle.com/i/yVYEws bu gecen ayki fotomuz https://imgyukle.com/i/yVYrQR buda 20 haftalıktaki.ilk ultrasonumuz 🤗hep bir sinir harbinde fotolarda hiç foto jenik dil kız çem 😂😂 benim kız rahatına düşkün kızıyor fotosunu alamızı istemiyor sanırım😁😄😂😂
Om55 Yasemin00 ya canım ben devlet hastanesine gidiyorum böyle renkli ultrason yok. Özel hastanelerde mi oluyor sadece bu ultrasonlar
Yasemin00 musti28Ay babasıda öle diyo bana sen gibi.nazlı olcak diyo bu kız 😁 2 idiniz diyo şimdi 3 kız oldunuz başımı nereye vursam ben diyo 😂🤣🤣
Yasemin00 Om55 Bende hamileligimin ilk başlarıda devletin araştırma vünüversite hastanesine gidiyordum orda yoktu hep siyah beyaz ekran dan görüyodum kuzumu ikinci doktor degişikligi yaptım özele basladım şimdi yüzünü görüyorum çok şükür😊🤗🤗