prensesannesii41 Gebeliğin 20.haftasında olan bayanlar bebek hareketlerini hissetmeye başladınız mı benim ilk gebeliğim bir şey hissetmiyorum da sizce normal mi?
Canannnnnnn prensesannesii41 bence normal kuzum doktorum oyle soylemıstı bnde 21 haftada hissetmeye basladım.
Duygukc prensesannesii41 benimde ilk gebeliğim 21. Haftaya girdik 2 haftadır hissediyorum bu günlerde daha sağlam hissetmeye başladım 🥰ama senin hissetmemende normal
ilkbahar prensesannesii41 ilk gebelikte geç hissedilebilir… 24. Haftada felan.. Eğer çok kiloluysanız daha sonra bile hissetmenizde sıkıntı yok 😶🤪
Eylul00 prensesannesii41 ufak ufak bişeyler hissediyorum sanırım. Ama ilk gebeliklerde daha geç olabilirmiş. 20+2yim ben de