Selamlar hanımlar. Bugün 40+0 ım randevumdan döndüm sancım yok doktorum hiç açılmam olmadığını söyledi. Sunü sancı verebiliriz onda da tepki vermeyebilir bir iki gün düşün dedi. Bebeğin kakasını yapmasından endişeliyim. Çok üzüldüm ne yapacağımı bilemiyorum. Açılma lekelenme yoksa bunlar aniden gelip doğuma giren var mı