NisaMomy Kızlar merhaba 37w3 oldum ama 3 gündür aşırı bir mide bulantım var yediklerim resmen ağzımda büyüyor 🤦♀️🥺 ve canım hiç bir şey yemek istemiyor🤮son ayda bunları yaşayanınız var mı acaba🤣🤢
Asumann NisaMomy bende 37+1 im bende haftalardır var bulantı mide ekşimesi. Yediklerim ağzıma geliyor bazen. Rahim büyüdüğü için mideye baskı yapıyormuş ondan oluyor canım. Soda içiyorum ben çok kötü olduğum zaman. Birde yemek yedikten sonra hemen uzanmamaya çalış o da tetikler
Unique87 NisaMomy 37+1 den selamlar aynı ben😃 tuzlu şeyler yiyorum bastırmak için.. sancılar da başladı artık bizimki yerinde duramıyor sanki sürekli tepinme halinde 😂
NisaMomy Mom9272 off🤣🤣bende ama bu üç gündür aşırı var bukadar yoktu🤦♀️ Yemek yiyemiyorum kanka🤢🤮resmen ilaç olsa evde içicem🤦♀️
Mom9272 NisaMomy onu bende duydm hatta dün bi bayan post açmıştı haftası senınle aynı oda midem bulanıyor demişti hadi az kaldı dayanıcazz 😆
NisaMomy Mom9272 yaa 🤦♀️🤦♀️Bana da doğum yapan kankim söledi benim son ayda çok oldu diye ki kendisi 8 ay hiç kusmadı🤦♀️🤮🤣
NisaMomy Asumann sanırım öyle oluyor canım bendede bende sadece mide ekşimesi hiç olmadı, zaten midem bulanırdı ama bu kadar değil resmen yemek yiyip su içemiyorum üç gündür🤦♀️Ben sodayı sevmediğim için nadir içiyorum ama deniycem bakalım😊
NisaMomy Mom9272 sorma azaldı dıye sevinirken daha yüksek şekilde geri döndü bana🤦♀️ ZATen kilo almamadanda belli değilmi🤣🤣
Asumann NisaMomy bende sevmezdim ama arkadaş olduk sodayla ☺️ Denemekte fayda var belki iyi gelir sanada
Mom9272 NisaMomy Bende öyle uzun zamandır beni görmeyen yakınlarım görünce şok oluyor nasıl kılo almam diye 🤣🤣 hiç çatlağımda olmadı daha midemde hiç yanmadı sanırım Rabbim 9 ay kustunuz buda hediyeniz dıyor 🤣🤣
NisaMomy Mom9272 aynen bendede hiç biri olmadı evlatlarımız acıdı bize🤣🤣 ama bu mide bulantısı sanırım hepsine yetiyor🤦♀️ Kanka üç beş prilam yolla bana🤣🤣
NisaMomy Mom9272 off ne bilem🤦♀️ DOktorda yazmaz şimdi🤣defol git üç beş günün kalmış dalgamı geçiyon der bana🥺😳
NisaMomy Unique87 sendemi canım🤣 hepimize hayırlı olsun bendede sancılar hat safhada bazen doğuruyorum sanıp dinlenince geçiyor🤣