sercen Aslgzl korkma cnm 12+2 haftalik oldun halennnnn korkuyorum ne yapalım ki rabbim hepimizin bebişlerini korusun
Sedefff1 Aslgzl 17 haftalık hamileyim her lavobya girdgmde kontrol ederim bişey var mı yok mu normal yani ☺
ArzuBaysal Aynı şeyleri yaşadık merak etme ben19 haftalık oldum hala korkuyorum 🙂 çok düşünüp stres yapmamak lazm tabi ilk aylarda daha dikkatli olman lazm
EsraErdoan O korku ilk zamanlar oluyor. Sonra bebek büyüdükçe alışıyorsun merak etme bu hissettiğin çok normal ve hissetmen güzel bişey en azından yanlış bir şey yapmazsın ilk 3 ay çok önemli haraketlerine çok dikkat et mümkün olduğunca yavaş haraket et 😊