Kızlar kızlar merrhabaa🌼Nasıl gidiyor karantina günlükleri ? İçimizdeki cücüklerle birlikte biz de hapsolmuş vaziyetteyiz 🦦 Bir an önce geçer inşallah herkes sağlığına kavuşur hamileliğimin en bombastik zamanlarını evde kukumav kuşu gibi geçirdim bu konu canımı sıkmıyo değil 🤷🏼♀️ Neyseki sağlıklıyız,bomba gibiyiz.Ama şöyle bi sorun var 25+0’dan bildiriyorum taaam 10 kilo aldım.Hatta hamile kaldığım zamanki kilomdan çok emin değilim belki de daha fazla almışımdır.67-68 kg civarlarında gebe kaldığımı düşünürsem şuan 78 kiloyum işte. Sizce çok mu çok 🦦 Boyum 1.76 boylu bi hatunum kaldırmıyo değilim,kendimi hantal hissetmiyorum sadece karnım şişmiş bi de azcık etlenmiş gibiyim ama son zamanlarda çok kilo alınıyo diyen hanımlar gözümü korkutuyo umarım öyle bi durum yoktur 82-83 kiloyla kapatırım bu işi 😁 doğumda da laps diye hepsi gidiverir inşallah 🦶🏻 Aslında ben bu kadar fazla kilo almayı ilk üç ayımda hiç kusmamaya bağlıyorum.Kilo verdiğim bi dönemim olmadı kusmadığım için,iştahım da kabarıktı yedikçe yedim hep.Galiba o yüzden birikti bu kadar.Sizde nedir durumlar hepimiz lömbür müyüz kardeş miyiz bir miyiz ♥️🦦🦦 not*3-5 kilo alan arkadaşlar bu posttan hemen gitsin,çabuk çabuk biz aramızda bi şey konuşcaz 😅