Arkadaslar merhaba 🥰 3 ay önce kimyasal gebelik geçirdim . Spontan düşük yaptım . Adetime 5 gün var erken gebelik testi yaptım ve hafif pembe çizgiyi gördüm göğüslerim çok hassas ve şiş , mide bulantım halsizliğim de var . kan testi yaptırmalı mıyım yoksa biraz daha beklemeli miyim cok stresliyim 😔