Merhaba, şu an ikinci gebeligim benim ilk gebeligim erken sonlandı doktorum o yüzden Perinatologa yönlendirdi hiç bir sebep olmamasina karşı o yüzden Perinatologa gorunmeniz iyi bir şey her şeyi en ince ayrıntısına kadar öğrenirsiniz üzülmeyin lütfen 😊