Pnr93 15 haftalık hamileyim. Yıllardır bahar aylarında tutar alerjim ilaç içer rahat atlatırım. Kızlar coşmuş durumda şuan hapşırık , burun akıntısı , kaşıntı… ilaçta içemiyorum napıcam ben? Var mı yaşayan ya da zararsız bi çözümü olan?
Behll_drl Pnr93 ben de 16. haftamdayım senelerdir benim de var malesef 2 3 ilaç birden kullandığım dönemler bile oldu. Şu an hiç dışarıya çıkmıyorum evdeyken daha iyiyim sanki Evi de akşamları havalandırıyorum gündüz cam kapı açmıyorum. Saraçoğlu keçiboynuzu kaynatıp suyunu içmenin iyi geldiğini söylemiş ama gebelikte kullanılabilir mi bilmiyorum bi araştırın isterseniz çok geçmiş olsun😇
sumeyra00 Pnr93 alerjim var ev tozları ve polene düzenli ilaç kullanıyorum hamilelikte 2 doktora gidiyorum ve her ikisi de ilacına devam edebilirsin dediler kullanıyorum canım ben ilacımı sende doktoruna danışarak ilacını kullanabilirsin
sumeyra00 Pnr93 levmont kullanıyorum kontrole giderken doktoruna götürdüm ve gösterdim kullanabilirsin dedi diğer doktora da sordum oda kullanabilirsin dedi kullanıyorum her gece yatmadan 1 tane içiyorum
balarisi06 Pnr93 eveet 🤭 saraçoğlu varya o öyle diyor alerjik rint mevsimsel geçişlerde… Burun akıntısı gözlerde kızarıklık yaşarma geçiyormuş ben hep yiyorum 😁 çünkü bendede var ve iyi geliyor 🤔