5+2 günlük gebeyim hiç bir belirtim yok kayboldu 3kez kayıp yaşadım ve ikisi boş gebelikti yarın için kalp atışlarını duymak için kontrolüm var aynı acıları yaşamakdan korkuyorum belirtisi olamayıp yada benim gibi olup kalp atışını duyan varsa yazabilirmi 😔😔😔